På jakt efter den perfekta nyårsblåsan.

1kommentarer

Jakten efter en klänning är i full rullning. Jag kollar omkring på klädes-sajter, men hittar ingenting som jag faller pladask för. Tror jag ska gå i affärerna och kolla istället. Jag skulle vilja ha en grön eller marinblå klänning tror jag. Kanske till och med en långklänning.


En har jag iaf hittat som jag tyckte var puttinuttig. Den hära: (finns på zalando.se)
 

Fast jag känner nog att det inte riktigt är min stil. Synd, för den är jättefin.

Jakten fortsätter. Jag ska försöka få tillfälle att gå på topshop när vi är i sthlm i helgen. Kanske kan hitta något fint där, dom bruka ha fina klänningar.

Puss på er!

1 kommentarer

Julia

15 Nov 2012 10:12

Jag har hittat en ASSNYGG klänning till dig på nyår!!!!! :-D

Kommentera

Publiceras ej