Staff

0kommentarer

För ett tag sedan så la jag upp en bild på en valpis som finns här i närheten. Nu när dom är leveransklara så finns det tre hanar kvar och en utav dem är precis den som jag hade förälskat mej i. Det är som att det är meningen, fast ändå inte. Jag vet att en valp behöver tid och omsorg. Jag kan inte ge en valp det den behöver just nu och framför allt så har jag inte riktigt råd.
 
Så därför har jag mailat uppfödaren här i närheten och frågat om dom ska ha några fler kullar, vilket inte är troligt att dom ska ha till sommarn, men man kan alltid kolla. Det är nog bra att knyta kontakter så kan man ha valmöjligheter och stå först på tingnings-listan.
 
Är så himla sugen på en vovsing. Jag vet att den kräver tid och att man blir låst, men jag är villig att ge den all tid den behöver. Det är ett intresse som jag alltid har haft, så jag vet att det kommer passa mej. Både mamma och pappa försöka övertala mej till att inte skaffa en, men det biter inte på mej. Jag vill ha en hund!
 
Ååååå, är han inte fin? Önskar att jag kunde köpa den lille plutten!
 
Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej