Träning, härliga träning.

0kommentarer

Sådärja, nu har jag gjort min träningsvecka. Måndag BP, tisdag crosstraining, onsdag o torsdag simning. Fast jag ska nog ta mej iväg och köra ett till BP pass imorgon om jag får med mej Jennie. 

Utvärdering av denna träning är kort sagt: Jag behöver träning för att fungera, för att vara en lycklig människa. Dock så finns det perioder när jag är lat, har dålig motivation osv.... men det är också perioderna då jag är som tröttast, surast och allmänt opeppad på allt egentligen. Så träning ger mej levnadslust, Jepp, träning får mej att må glad och nästan stråla. Idag kändes det som att jag strålade.
 
Nu är det bara att hålla i det här och inte falla ner i någon svacka och framför allt inte brännskada mej igen (vilket verkligen gjorde att jag tappade allt jag hade byggt upp). Jag har ju fortfarande mitt mål; 50 kg i bänk. Det innefattar ju dock att man måste träna bänk lite nu och då också ;) men jag mjukstartar lite med kondition och BP, så kanske jag vågar mej in på gymmet nästa vecka.

Avslutningsvis, en reason to be fit:

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej