träningsdagbok.

0kommentarer

När jag var som aktivast med simningen så hade vi som uppgift från landslaget att skriva träningsdagbok, det skulle vi göra på en sida som heter funbeat, för att tränarna skulle hålla koll på hur mycket vi tränade på hemmaplan.

Det slog mej nyss att jag skulle ta upp den träningsdagboken igen, men nu för min egen skull. För att se hur mycket jag tränar och det motiverar mej att träna ännu mer (för det ser bra ut i diagrammen;) ).
 
Mitt tänkta träningschema ser ut såhär:
 
Måndag: Bodypump
Tisdag: Indoorwalking + gym
Onsdag: Simning
Torsdag: Simning
Fredag: Bodypump / gym
Lördag: Ledig
Söndag: Ledig (eventuellt att jag klämmer in ett pass om jag känner mej sugen, och inte är bakis ;) )

Sen kan det ju självklart ändras beroende på hur mycket det är i skolan, men det är alltid bra att ha en plan att utgå ifrån. Idag uteblir BPn för jag har tenta kl 16.


Såhär kan det se ut. Nu har jag bara varit i gång sen förra veckan, så det är inte så mycket inskrivet ännu.

För de som vill prova det här, så heter sidan funbeat.se. Finns säkert massvis med andra liknande sidor också.

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej