Tröttheten.

0kommentarer

Zandry är trött. Ska alldeles strax gå och sova faktiskt.
 
Sov skavfötters med mamma i natt, mysfaktorn är hög mellan mor och dotter ;) nämen, hon kom med flyget sent och ville inte åka tillbaka till stugan, så hon fick slagga här. Men jag har ju ingen soffa och jag har blivit bestulen på min extrasäng, så hon fick dela med mej. Men det gjorde ju inget, vi har delat säng ooooh så många gånger förut :P

Hur som haver så snarkar mamma litegrann och jag är otroligt lättstörd när jag ska försöka sova, så det tog ett tag innan jag äntligen fann ro. Sen skulle man upp i ottan och plugga, så det blev ingen sovmorgon heller. Och nu har hela dagen flygit förbi, utan någon som helst vila. Så jag är SLUT.

Jag fick iaf till slut min vilja igenom angående spontan-bio (som jag egentligen ville gå på igår), men Julia övertalade mej till att gå idag istället. Twilight - Breaking Dawn part 2. Den var gudomligt, makalöst, fantastiskt BRA! Julia blev så rörd av filmen så hon satt och ååå-ade var och varannan minut. Och stundvis var filmen så spännande så man nästan bet på naglarna och jag brukar roa mej med att kolla hur alla andra reagerar och om vi säger såhär; jag var inte ensam om att bita på naglarna och sitta på nålar.

Utan att spoila något av filmen så tänker jag avsluta med att ni Twilight-fan där ute som ännu inte har sett filmen; Ni kommer inte bli besvikna, det kan jag nästan lova. Jag är en stark kritiker och när jag säger att en film är bra, DÅ är den det!

Yes, you are freaking gorgeous!

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej