Värdelös eftermiddag!

3kommentarer

Skräp! Jag skulle gå på indoorwalking, men vid tre-tiden så blev jag lat och avbokade passet. Bad Zandry. Men sen fick jag dåligt samvete för att jag ger upp för latheten, så jag bestämde mej på att gå på indoor iaf, fast på Plus. Jag hade en kvart på mej att hinna dit, byta om och stå redo på crosstrainern. Så jag skyndar, skynda skynda. Hoppar på cykeln och det är PUNKTERING!

Blir fruktansvärt less och skiter i träningen. Ville gå på spontan-bio å se breaking dawn, men nääähäää?! Julia var tvungen att ha bra platser, när hon hade väntat så länge på det här ögonblicket. 

Så vad gör jag? -Tränar inte och ser inte på bio, utan är bara allmänt sur på universum! Undrar i mitt upprörda sinne vad jag har gjort för fel? Varför händer det här meeej?!


Och nu skrattar jag åt mej själv som får det att låta som världens undergång bara för att det är punka på cykeln och jag inte får gå på bio. Dagens I-landsproblem.

Puss på er!

3 kommentarer

Anonym

14 Nov 2012 18:58

Jag hade planer, och inget annat, din lurk :P Det är bra att ha tråkigt ibland.

Tagga Bio imorrn :D

Anonym

14 Nov 2012 18:58

///jULIA :p

stina

15 Nov 2012 08:35

jag ska på bio på onsdag:D LÄNGTAR!!!!! lite kul, jag såg första filmen i borås, och nu blire den sista i borås :p

Kommentera

Publiceras ej