Blodsockerfall x 2

0kommentarer

Bra jobbat fröken Lindgren, idag lyckades jag bli svimfärdig inte en, utan Två gånger! Fick släppa allt jag hade i händerna i princip för att ta mej till en stol och dricka lite vatten. Inte roligt. När man ska ta hand om patienter vill man vara på topp, inte vara sjuk själv. Det här är ett starkt tecken på att jag fungerar inte utan frukost! Jag måste äta frukost, finns inga undantag.

Men en smörgås på det, så var jag på fötterna igen. Kan inte hjälpa att tycka att det är lite pinsamt.

För en stund sen ringde Stina. Hon frågade vad jag skulle göra på nyår! Den där kvinnan är alltid ute i god tid ;) Men faktum är att jag och Lenita började planera redan i somras, så vi får se om vi sätter planerna i verket... men faktiskt, det smäller bara till så är det december... å julafton... å nyårsafton. Tiden går fort och det är lika bra att vara ute i god tid så man hinner boka upp dom bästa människorna.


Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej