handledare nr 2, sjuk!

0kommentarer

Jahapp, kom till praktiken idag och fick reda på att min andra handledare var också sjuk! Meeen ååååh! Håll er friska för tusan, är det för mycket begärt när man har studenter??? Tydligen. Nämen skämt åsido. Men det är lite jobbigt att flänga runt med nya sköterskor varje dag och dom har ingen aning om vem jag är, vad jag kan och hur mycket jag har gjort hittills. Därför blir det som att vara ny på avdelningen varje gång man får gå med en ny sköterska. Det är inte bra för mitt inlärande och för min utveckling.

Imorgon är det mitt-bedömning. Då ska mina två handledare fylla i ett formulär om hur dom tycker att jag har varit den här första tiden. Jag befarar dock att inte mina handledare har gjort detta, eftersom att dom verkar föredra att ligga i sjuksängen själva ;) men men, det är inte mitt problem. Tråkigt dock att jag känner att det här påverkar min korta, intensiva och dyrbara tid på avdelningen. Nåja, jag får försöka göra det bästa av situationen.

Nog om det. Nu ska jag faktiskt snart gå å lägga mej, men först en nattamacka... och vet ni vad jag fick för mej?! Att jag skulle dricka varm mjölk, jag har fått för mej att det är lite sövande(?) så jag provar det helt enkelt, det smakar inte supergott direkt men det verkar dumt att blanda i oboy för då får jag en sockerkick som inte kommer lägga sej i första taget.

nu ska jag sluta babbla.

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej