Jag klarade det!

0kommentarer

För det första så är jag grymt stolt över mej själv för att jag tog mej iväg till träningen trots ovädret som råder. Sen så är jag stolt över mej själv för att jag klarade hela indoorwaliking-passet. Tänkte ge upp efter halva, men SKAM åt den som ger sej. Herregud, jag orkar ju!

40 minuter crosstraining alltså. Jag var rädd att jag skulle få skavsår av protesen, men det klarade jag mej ifrån. Ååå svettigt blev det, jag gick där ifrån med svett rinnandes i pannan och jag var alldeles blodröd i ansiktet ;) Kul pass faktiskt, det kommer jag nog köra fler gånger. Enda som var lite jobbigt var att jag inte riktigt får protesfoten att sitta kvar på plattan, ibland så slet sej foten av plattan.



Å vad jag kommer sova gott i natt. Jag älskar att träna, man blir välmående, glad, piggare, sover bättre och det behöver inte ta så lång tid. Det är bara simningen som tar lång tid... å simma ska jag göra imorgon, för första gången sen min brännskada, alltså typ lite mer än veckor sedan. Längtar! :)
 
Puss på er!
 

Kommentera

Publiceras ej