Lite shopping och dagens

0kommentarer

 
Sådärja, ut på stan och shoppa. Har egentligen inte råd, men i fredags när jag var ute efter en kopp till min samling, så fanns det inga kvar och dom skulle inte få in föräns tidigast januari. Men söta expediten i affären hade två stycken egna, rosa, så hon erbjöd sej att ta med dom på måndag (idag) också skulle jag få köpa en av henne.

Kopparna kostar 500 kronor styck!! Men det är dom oooh så värda. Jag har en sedan tidigare och vill ha minst fyra, helst en i varje färg dvs. blå, grön, rosa, gul. 


Helt otroligt fina. Dom är handmålade och klädda med bladguld, så man får verkligen en unik kopp när man köper en. 

Zandry idag:

  

Har äntligen fått tillbaka min kofta av Jenni (som jag glömde den hos och hon trodde att det var någon annans) Sen har jag börjat med strumpbyxor, myyys! Dessa snyggingar är från Lindex. Socksockar på, nu är hösten här på riktigt!

Puss på er!
 

Kommentera

Publiceras ej