Min svarta pärla ;)

0kommentarer

Haha, jag fick mej ett rejält gott skratt såhär på kvällskvisten. Min gamla pärla är ute till försäljning igen, BMWn alltså. Nu går fanskapet inte ens och den är ute för 3500. Haha, jag kan inte hjälpa att känna lite skadeglädje samtidigt som jag tycker extremt synd om nuvarande ägare som har förlorat mycket pengar på det där köpet.

En sak som jag upptäckte i annonsen som är extremt skrattretande, är att det står "- Avgasläckage från att förra ägaren körde på en isklump. (därav "hålet" på fronten som kanske syns på bilden)" Vilket inte är sant på långa vägar. Visst, jag körde på lite snö, men det var ingen isklump utan det var en SNÖdriva! Och avgasläckaget fanns där långt innan kollisionen men snödrivan. Snacka om att bre på beskrivningen en aning! Inte okej.

Annonsen finns här http://www.blocket.se/vasterbotten/BMW_518i_42114016.htm?ca=2&w=1 för den som är intresserad av att köpa en billig bil. Men jag råder alla att avstå, för den där bilen är otursförföljd, kanske till och med hemsökt. Den bringar mer ilska och irritation än lycka.

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej