Morrn morrn

1kommentarer

Jag var vaken alldeles på tok för länge igår. Ända till halv tolv, jiiisus amalia! Var hos mr Å och såg sons of anarchy och blev bjuden på middag också, trevlarns. Jag skulle gå hem när avsnitten var avverkade, men vi hade mycket att prata om tydligen. Så 23:15 cyklade jag hem, inte okej. Men som tur är så börjar jag 12:30 idag, så jag ställde ingen klocka utan vaknade när jag var utsövd: kl 8.

Nu ligger jag fortfarande i sängen, men ska ta mej upp och göra frukost och kolla på reprisen av greys anatomy. Sen vad jag gör fram till 12, det vet jag inte än, men jag får nog tiden att gå utan några problem.

Ha en fin dag.

Puss på er!

1 kommentarer

Stina

09 Oct 2012 13:16

Du blev fullt sysselsatt ;)

Svar: Jamen verkligen ;P Jag visste väl att det inte skulle bli några problem att få tiden å gå.
Zandra

Kommentera

Publiceras ej