Oct. 25, 2012

0kommentarer

Det bästa med att praktiken är över och jag är åter i skolan är att jag får ha fina naglar igen. Det är baksidan med att jobba inom vården, det är att man måste ha kortklippta naglar. Mina händer passar inte i det, mina händer passar i långa naglar, stylade naglar. Men det är å andra sidan det enda som är negativt, annars är allting en fröjd och jag älskar mitt blivande yrke!

Nog talat om naglar, ville bara säga att dom är fina nu.

Idag har jag pluggat, hela dagen i princip. Det går ganska bra med uppgiften men det är fortfarande tre fjärdedelar kvar att skriva, men jag vet precis vad jag ska skriva så det är bara att göra det. Ägnar helgen åt plugg, men det känns okej. Ska fara till Norrmjöle och bli omhändertagen av pappa. Få lagad mat, ha ngn att prata med, se lördagsteve med. Det blir trevlarns.

Ska återgå till minn uppgift och mitt mattepluggande nu.

Kommentera

Publiceras ej