Opps, jag beställde...

0kommentarer

Jag skulle inte beställa några kläder förens till jul. Jag skulle spara så mycket pengar som det bara går tills vi ska till Sthlm å se på Nitro Circus. Vem hade trott att jag skulle klara det?! -Inte jag. Jag fick ett mail av Nelly att jag hade fått 100 kronor att dra av på min nästa beställning för att dom hade strulat under mitt tidigare köp, dom pengarna skulle gå ut den 4 november, så det var bara att skynda sej att shoppa. Sagt och gjort.
 
Beställde en suuuuperfin klänning som jag eventuellt ska ha på nyår (ute i tid som vanligt), men tänker inte visa hur den ser ut ;) Sen fick den bli en vardags tröja också, som jag kan visa hur den ser ut ;) 680 kronor fattigare, som jag skulle använda i sthlm.... typiskt. Hoppas kläderna är värda det!


Den här hösten har den här färgen funnits i överflöd i det flesta butiker, det är verkligen höstens färg, vinröd. Jag gillar den, men det här är ändå första tröjan som jag köper i den här vinröda färgen. Man ska inte överdriva bara för att man gillar en färg, så som jag gjorde med lila förut ;) Variation är bra! 

Natti fnatti natt.

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej