Peppande ord från huvudhandledarn.

0kommentarer

Sjukt lugn dag på praktiken, men det var rätt bra ändå, för då fick jag tid att fråga alla mina miljoner frågor också fick jag hinna praktisera allt i lugn och ro. Annars när det är mycket patienter så är risken att min handledare är så stressad så hon hinner helt enkelt inte låta mej göra allt. Men idag var det inte så, jag fick göra allt, superkul.

Fick sluta 40 minuter tidigare för det var bara städ och överrapportering kvar, så då tyckte min handledare att jag kunde gå hem. Och hon avslutar med att säga att hon tycker att jag har gjort ett strålande jobb under dagen och att hon var jättenöjd med mina insatser. Hon har haft många studenter förut och hon förstår vikten av att uppmuntra och "klappa på huvudet", för det gör verkligen att man växer i sej själv, blir mer stolt över sej själv och får bättre självförtroende. För det var precis så jag kände när hon sa så.

Nu är det bara att ladda om inför morgondagen, upp 05:30 för att börja 06:45. Det är okristligt tidigt att börja den tiden, huvvaa! Men det är ba att vänja sej...

Säger godnatt nu. Ska ta en smörgås sen blir dett piss å gå i säng.

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej