pluggeliplugg plugg

0kommentarer

Vilket jävla väder, huvva! Det speglade av sej på dagens händelser, föreläsning som gick alldeles för fort och gruppkamrater som var på pissigt humör, men vi gjorde det bästa av situationen. En sak känns roligt i alla fall att jag har börjat känna igen en hel del i klassen och man hälsar på varandra, det känns kul. Och min basgrupp är superbra, vi har god framförhållning i alla case, super!

Nu är jag hemma, ska ta mej en koppa kaffe och två finncrisp med skinka på, mums. Också ska jag koppla av i 40 minuter till ett Revenge avsnitt. Sen ska jag påbörja opponeringen till seminariumet imorgon. Efter det får jag se om det finns någon ork att ta sej ut i regnvädret igen för att träna... återstår att se.
 
Zandry idag:
 
  
Min gröna, lite oversized, tröja från VILA. Röda, fina naglar till det.

Puss på er!
 
 

Kommentera

Publiceras ej