Revenge

1kommentarer

Extremt lugn kväll, många sånna kvällar på sistone men jag orkar inge mer när jag har praktik, den tar verkligen all energi. Ska komma i säng tidigt också så jag är pigg och alert till imorgon. Så ikväll ska jag kolla serier!! Lovley!

Serier som har haft premiär: Sons of Anarchy, Revenge, How i met your mother, The big bang theory, Once upon a time, new girl.... listan kan göras lång.
Serier som har premiär senare i höst: vampire diaries!!!

Fatta så många timmar serier jag har framför mej. Härligt! Dock oroväckande inför tentaplugget, men jag ska vara disciplinerad och sätta upp speciella "serie-tittar-tider", hoppas kan man ju alltid! ;)

Men nu ikväll blir det Revenge! Kanon serie, spännande som tusiken!



Puss på er!

1 kommentarer

Annie

02 Oct 2012 23:03

Hur gick det med att itne titta på TV i en månad? :p

Svar: tevefri månad var det aldrig tal om, däremot en vecka... men det var nog bara en idé som jag fick för mej, trodde nog aldrig att det skulle funka. ;P
Zandra

Kommentera

Publiceras ej