snabb uppdatering.

2kommentarer

Tenta i fredags och för er som såg det på facebook så kuggade jag. Jag kunde inte svaret på en fråga, hela frågans upplägg var något som jag ALDRIF hade stött på innan. Meeeen, meeen, idag gick jag in på facebook och det visade sej att mina klasskompisar uppmanar alla som skrev tentan att vi ska överklaga fråga 2, alltså var jag inte ensam om att inte klara den, så det kan helt enkelt ha varit en ofullständig fråga. Hoppas. Jag får vänta å se helt enkelt.
 
I övrigt så for jag till Norrmjöle igår, till pappa och Gunilla. Satt och skrev rapport hela dagen och på kvällen for vi och såg på bio, nyaste bondfilmen. Den var faktiskt bra. Jag är inte tokförtjust i Bond, men som sagt, faktiskt bra. Häftiga stunts.
 
Idag har jag suttit ännu mer med rapporten och den ska in imorgon bitti kl 9. Jag är nu nääästan färdig, behöver bara ta lite källor från en bok som jag ska till MB (medicinska biblioteket) och läsa lite ur och skriva källhänvisningar utifrån den. Ute i sista sekund, som alltid! Det går inte att lära gamla hundar att sitta :P

Nu ska jag se på Mission impossible med Farsan och Guggilugg ;)

Puss på er!

2 kommentarer

stina

29 Oct 2012 08:42

man kan visst lära en gammal hund att sitta;) men det tar såååån jävla lång tid! har man tur kanske det inträffar när man gör sin cuppsats;p

ah.. skönt ändå att det var fler som klagade.. det var samma här på min tenta.. tenta frågor som läraren inte ens hade hintat om eller försökt nämna.. så det var random frågor från litteraturen på 600 sidor..... det sög.. på 30 minuter, jag hann 17 frågor av 20.. Godkänt kräver 13, och jag chansade på 4-5 frågor...

Svar: I mitt fall känns det hopplöst iaf ;)
Ah, men så är det väl om man gör cambro-tentor? kortare skrivtid för att man inte ska kunna fuska allt för mycket.
Zandra

Stina

29 Oct 2012 19:32

Jo, jag ha ju gjort cambro tenta, men det var för kort tid när det är massa text som fråga + alternativ med massa text. Det va helt jävla omöjligt.... Tänk dig stress på det:p

Svar: I know the feeling. Det gäller att försöka ta det lugnt ändå, men det är svårt.
Zandra

Kommentera

Publiceras ej