sova..

1kommentarer

Sov inte alls gott i natt, som jag trodde att jag skulle göra. Men jag är vaken i tid ändå, behöver det för jag gjorde inte klart oponeringen igår, så jag måste göra det idag innan kl 13. Jo, anledningen till att jag inte sov var att jag fick för mej att jag skulle impregnera mina stövlar innan jag gick å la mej. Ni som har impregnerat era skor någon gång vet att det är inte godaste doften, det luktar starkt och det sticker i näsan och lungorna. Jag är ju inte så dum att jag sprayar inomhus, jag gick ut på balkongen, men doften verkade inte vilja stanna där. Utan jag fick andas in den och det var inte sövande direkt. Nåja, nog om det. Mina skor är iaf vattentåliga nu.
 
Nu ska jag ta lite frukost och kolla på ett avsnitt av New Girl. En serie som jag rekomenderar starkt. Det är en komediserie som är typ 25 min lång (varje avsnitt). Handlar om en tjej som bor ihop med tre killar och var och en utav dem är speciella på sitt lilla sätt. Det är en riktigt mysig serie. Jag gillar!
 


Puss på er!

1 kommentarer

Anonym

31 Oct 2012 12:54

Eller som David Hellenius säger: Det handlar om en ny tjej ;-)

Svar: Det funkar inte att vara anonym, jag vet precis vem du är! ;P
Zandra

Kommentera

Publiceras ej