Such a crybaby

0kommentarer

Såg just ett avsnitt av private practice. Har verkligen fastnat för den serien. Fastnar dock för alla sjukhusserier, vilket inte är så konstigt med tanke på mitt val av karriär. Hur som haver så var det ett hemskt, fruktansvärt och sorgligt avsnitt. Jag grät, fick klumpen i halsen. Jag har fäst mej så mycket vid karaktärerna så det känns som mina egna vänner typ. Jag brukar ju inte gråta åt fiction, never, det händer aldrig. Men jag tror att jag behövde få ut lite sorg, lite tårar, så jag såg det här som min chans. Efteråt skrattar jag åt hur löjlig jag är, men jag ska erkänna att det var skönt, jag behövde det. Jag är så tacksam att det inte var någon som kom på mej;)

Ne vet ni va? Nu ska jag sova och ladda för tentaskrivning imorgon. Tentan början inte förens kl 13, så jag kommer hinna sova mina timmar. Dock ogillar jag att skriva tenta på eftermiddagen, vill ha det bortgjort på morgonen, så man har dagen fri sen. Nåväl, hinner väl repa lite på förmiddagen, så det kanske är positivt.

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej