Dilemma

2kommentarer

jJag har köpt skor nu. Men jag är inte supernöjd. Problemet är att 37an är alldeles för liten och 38an är på tok för stor. Men jag köpte ändå hem dom och provar, vänjer mej vid tanken att dom är lite för stora. 

Jag har inläggssula nu, som är bra för min fot då det stödjer upp min hålfot. Och sen kan man ju ha socksockar under vintern, det kan vara bra... Jag försöker intala mej själv att dom är bra. Men dom ser Stoooora ut. Knepiga storlekar var det. mellan 37an och 38an så skillde det säker 1,5 cm. Medans mellan 38an och 39an skillde det bara 0,5 cm. Märkligt.


Men vad tycks? Snygga? Jag tycker det. Det återstår att se om jag behåller dom.


Försökte få tag på min idol, Lenita. Ville leka med henne. Å vet ni vad hon svarar "du får allt vänta till efter jul"! Hon är sjuk och har mycket att göra i skolan. Åååå, tråååk. Så vem ska jag nu leka med? Jag känner mej lite ensam :( Schtina, du borde komma tillbaka till Umeå! Kom nu!

I kväll är det invigning på IKSU PLUS. AWESOME!!! Eller rättare sagt smygpremiär för VIPgästerna (och jag är en av dom). Imorgon är det Noll skola, men jag ska plugga ändå såklart. Sen är det klassfest på lördag, men jag tänker nog inte fara, blir säkert inringd på jobb och då känns det dumt att komma sent och dricka ikapp, aldrig en lysande idé.

Baaaaah!! Så känns det nu... Less på att vara själv. 

Tror att det är brist på endorfinproduktion i Zandrys kropp för närvarande. 

Puss på er!

2 kommentarer

Stina

13 Sep 2012 15:21

Snygga höst skor!;D perfekt färg : )

sötnöt!!! 3½ månad kvar!!! Det går fort <3

Svar: Ja, jag älskar färgen. Kul att det inte är svart ;) Ooooj, är det så kort tid? Jamen då kan jag hålla ut ett tag till ;)
Zandra

Stina

13 Sep 2012 17:35

Ja, det är faktiskt julafton snart;p

Kommentera

Publiceras ej