Första passet på Iksu plus!

0kommentarer

Här kommer utvärderingen:

Fördelar:
NÄRA DIT OCH HEM!
Nya, fräscha maskiner.

Nackdelar:
Väldigt litet.
Små salar.
Trångt.
Ingen platå för instruktörerna, dvs dom är på samma nivå som de övriga vilket gör att det är svårt att se instruktören.

Opps! Nackdelarna var visst fler... Men det faktum att det är gångavstånd från mej väger upp för alla nackdelar. Så jag kommer definitift fortsätta gå dit.


Jag körde som sagt Bodypump idag. Jag var duktig och körde båda benpassen fullt ut, som jag tidigare inte brukar göra för det blir alldeles för jobbigt för höger ben, då det bara är det som jobbar i princip.
Annars kändes det att jag har kört dåligt ett tag, jag är inte alls stark eller uthållig som jag kände för ett par veckor sedan. Svagast av alla muskelgrupper är Biceps, det slutade med att jag använde bara vikterna (utan stång) 2,5 kg. Men jag tyckte det kändes bättre att hänga med på allt, istället för att vila 3-4 ggr under låten.

Over all så är jag nöjd med passet och Iksu Plus.


Nu ska jag slänga mej in i duschen.
 
Puss på er!
 
 

Kommentera

Publiceras ej