Godmorgon.

0kommentarer

Jag börjar med att berätta om filmen jag såg igår: Marley and me (på femman). Det handlar om ett par som skaffar en labrador som är helt jävla tokig. Dom älskar den, ja, men han är bara hyper! Sen får man se det här paret gå igenom livet och skaffa barn och byta jobb å allt va man kan hitta på. Och såklart så blir ju hunden äldre och äldre...

Som jag grät i slutet! Ni vet klumpen i halsen som man får när man gråter, den fanns där och det vara inte bara tårar utan det var hulkande och snorande. Varför reagerade jag så stark? Jag vet inte. Kanske för att den där hunden var lite lik min Ronjis, min älskade Tjockis. Och bara tanken på att det är någons BÄSTA vän på hela jorden och trots allt han har bitit sönder och förstört så älskar man hunden över allt annat. Nej, jag brukar inte gråta till filmer, men igår hände det :P

Nu ni, nu ska jag ta på mej kläder och sminka mej. Dags för första dagen i skolan, första dagen på Umeå universitet! Så spännande! Och jag är lite nervös faktiskt ;)

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej