Good morning sunshines

0kommentarer

Jag är uppe med tuppen som vanligt. Som student kan man ta sovmorgon under föreläsningsfria dagar, men det är så mycket jag måste hinna med så något mys i sängen har jag inte tid med.

Nu sitter jag på ortopedtekniska, ett evigt rännande hit, jag borde få stamgäst-kort kan man tycka. Efter det här ska jag låna en bok på MB sen ska jag hem och plugga med Jennie.

Jag hade lovat att jag skulle komma och simma idag, men jag får nog inse att jag hinner inte det. Har deadline till ett grupparbete imorgon och jag är inte färdig. Ska försöka jobba effektivt, vill hinna på träningen!!
Jag har aningens svårt att få kontinuerlitet i träningen, alltid är det något plugg så står i vägen. Jag tror helt enkelt att jag måste plugga bättre på dagarna, så jag har kvällarna fria. Det ska bli mitt mål till nästa vecka! Pluggfria kvällar... Och sätta upp ett träningsschema.



Kommentera

Publiceras ej