Hej

1kommentarer

Helgen började med att jag fick resultat på en tenta. GODKÄND! Seger! Sen blev det en lugn fredag med kycklingpaj och Vännerboxen :) Jens kom förbi.

Som sagt så hade jag ju tänkt att fara på surströmmingsfest, men eftersom att det blev inställt så skulle jag följa med brorsorna ut till stugan och segla. Men nej, det blev inte heller något av, för jag blev inring på jobb som jag kände att jag var tvungen att tacka ja till. Så igår blev det 5 timmars jobb på kvällen och därefter for jag till Mathias där det var spelkväll med Carris, Johnny, Björn och Amanda. 
 
Utgång på coverclub, som vanligt :P Vi måste börja gå till andra ställen känner jag... Men det var riktigt roligt, jag dansade häcken av mej. Tog det lugnt med drickat... och det är en sak jag har märkt, om jag är salongsberusad så dansar jag mycket mer. När jag är på superpickalurven så flamsar jag mest omkring och tappar bort alla. Jag kanske borde satsa på salongsberusad lite oftare ;)

Idag är det söndag, härliga söndag. Jag ska passa på att vila upp mej till nästa veckas utmaningar. 

That's all folks!

Puss på er!

1 kommentarer

Julia

09 Sep 2012 16:11

Haha, gulle. Nästa gång är jag med, och du ska satsa på salongs ;-) Man är nog bra mycket roligare salongs än askalas egentligen, bara en själv som tycker man är den roligaste ever när man är askalas ;-)

Och Cover, bästa Cover. Jag tänker alltid att man borde prova något nytt, men Cover har en dragningskraft. Det är där ja har haft roligast :-) Men visst, variation är det inget fel på.

Svar: Gulle, Du kan va gulle!! Joo, verkligen bara en själv som gillar en när man är askalas. Sover i all ära, men omväxling förnöjer.
Zandra

Kommentera

Publiceras ej