Höjden av äcklighet!

3kommentarer

Det är när man har blåsor som femkronor stora, och känner hur dom spricker och varet rinner ner efter låret! Blääää, usch, fyyyy! Höjden av äcklighet. Jag är väl också lite äcklig som delar med mej av det, men något mysigt måste ni ju ha att läsa såhär i början på veckan.

Varför jag har blåsor? Jo, för att jag drog på mej andra gradens brännskador på benet i lördags. Råkade tippa en kastrull med kokande pastavatten över mej. Ja, det gjorde ONT! Men ni vet vad jag brukar säga: det som inte dödar, det härdar. Jag svor en ramsa, sen vare bra.

En utav blåsorna;) som sitter på två andra ställen. Lär få fina ärr!

3 kommentarer

Stina

24 Sep 2012 21:31

Hua..! Men det se ut som en prinsesskrona - om det är en tröst :) vart hos läkarn eller vad sa sjukvårdsupplysningen? Kram!!!! <3

Annie

24 Sep 2012 22:00

Aj, det såg inte alls mysigt ut :(

Annie

24 Sep 2012 22:00

Aj, det såg inte alls mysigt ut :(

Kommentera

Publiceras ej