Inte så konstigt.

0kommentarer

Jag gick på ett lunchpass idag, bodypump. Kände när jag kom dit att jag var extremt omotiverad, men jag hade bokat så jag var tvungen att fara. En bit in på passet så kände jag hur svag jag är och det gjorde mej ännu mer omotiverad. Jag har ju tagit dom där vikterna förut, varför orkade jag inte idag helt plötsligt?? Inte roligt.
 
Men ungefär i mitten på passet så säger instruktören att dom nya BP-stängerna väger 2 kg mer än dom gamla. Så det var ju inte så konstigt att jag kände mej svag. I själva verket har jag lyft två kg mer på alla övningar både idag och i måndags. Så såhär i efterhand kan jag känna mej lite bättre till mods, jag är inte svagare än förut :P

Nu ska Zandry plugggggga!! Sista rycket inför tentan imorgon.


Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej