Färdig.

1kommentarer

2,5 timme senare ser jag ut såhär. Är supernöjd med färgen, var rädd att det skulle bli för mycket i underhåret, men när frisören var färdig så kände jag att hon kunde ha färgat lite mer av underhåret ändå. Men jag är ändå nöjd. 

Dock så ska jag erkänna att jag gillar inte att gå till frissan egentligen. Särskilt inte när jag sparar ut håret. Tycker det ser så avklippt och rakt ut. Det får liksom inte det där naturliga fallet, som det hade innan. För mej brukar det ta ett tag innan jag är helt nöjd, men det känns ändå skönt att det är fräscht och att utväxten är borta.


 
Halvtaskiga bilder på resultatet :) Diggar verkligen underhårsfärgen, precis som jag ville ha det!

Puss på er!

1 kommentarer

Anonym

19 Sep 2012 14:03

Jättefint! Ser naturligt ut!

Kommentera

Publiceras ej