Kinamat hos Maddis

1kommentarer

Jag orkade inte göra någon middag igår, så jag tänkte att jag skulle klara mej med en macka eller två. Mitt misstag var att börja kolla på matprogram, för efter det började det vattnas i munnen på mej. Så jag tog hojen och cyklade till Shanghai och beställde mat. Påvägen hem mötte jag LillMadde på cykel och följde med henne och åt istället.

Jag behövde verkligen hänga med henne, så det var ööödet. Erik och Madde bakade och jag satt på golvet och lekte med Isou. Vi bondade verkligen igår, första gången jag har lekt med han sådär sen han var lite valpis. Han vet inte riktigt gränsen mellan lek och göra illa. Men igår var han nyborstad och nyklippt, så musten hade gått ur han och därför var han aningens lugnare än vad han brukar vara och därför gick det att leka med han. Kul.

Nu är det helg för Zandry. Jag ska fara på stan och shoppa om en stund. Sen vad helgen har att erbjuda vet jag inte ännu, vet bara att jag ska jobba imorgon mellan 7-16, bra med lite extra kosing. Kan bli en lugn helg med plugg till smärttentan som vi har nästa fredag.

Ooooh, påtal om tenta! JAG KLARADE FUCKING-ANATOMI-TENTAN!!!!! Tredje gången gillt! :) I slutet på augusti skrev jag tre tentor på två dagar, och nu har jag klarat ALLA! Så jävla bäst jag är! Victory!


Lite glad Zandry...


Ne, nu ska jag ta mej en kopp kaffe och påbörja dagen ;) Bättre sent än aldrig.

Puss på er!

1 kommentarer

Annie

14 Sep 2012 15:55

Så glad jag är för din skull Zandra :-D Du är fantastisk! Tror inte jag hade klarat att skriva så många tentor på så kort tid! Hurra! Unna dig något fint och fira dig själv ordentligt! Stolt som en tupp är jag! Kram!

Svar: Ne, det var tufft. Men två utav dom var lite lättare, så jag hade inte pluggat så mycket till dom. Men jag känner mej nöjd och har fått lite stärkt självförtroende angående plugget nu. Tack så mycket Annie, det värmer!
Zandra

Kommentera

Publiceras ej