Min gullemamma!!

2kommentarer

När jag ringde mamma igår och talade om att jag hade klarat tentan, så tyckte hon att jag skulle göra något för att fira. Och det har hon ju alldeles rätt i, man ska fira när man har klarat något, men jag är dålig på det. Så jag frågade henne vad hon tyckte aatt jag skulle göra. Då sa hon att jag skulle gå på någon behandling, massage, ansiktsbehandling... Ja ba; ja massage lät ju trevligt. Hon ba; men då fixar jag det åt dej.

Så alldeles nyss ringde det en massageterapeut och frågade när hon skulle boka in mej. Så nästa fredag efter att jag har skrivit tentan så ska jag få koppla av på massagebordet. Mamma är bäst!
 


Puss på er!

2 kommentarer

Stina

14 Sep 2012 14:58

Guuuuu så skönt!!!!!!!! Det förtjänar du veeerkligen <3

Svar: Ja, det ska bli underbart :)
Zandra

Anonym

17 Sep 2012 19:35

Fint <3

Svar: Julia, det funkar inte att vara anonym när jag ser ditt IP-nr ;) HAHA. Men ja, väldigt fint av min moder. Jag blev klad hest ;D
Zandra

Kommentera

Publiceras ej