Påväg till frissan!

0kommentarer

Godmorgon. Zandry sov dåligt i natt, förra natten också. Fattar inte vad det är med mej. Jag är snortrött innan jag går och lägger mej, men när jag väl har släckt lyset så ligger jag och vrider och vänder i flera timmar känns det som. Irrii!!


Om en halvtimme sitter jag i frisörstolen. Ååå, det ska bli så härligt. Klipp, färg, sling. Det kommer kosta, men det kommer vara värt det. Och dessutom så har jag lite extra pengar nu, för jag lämnade tillbaka skorna igår (dom jag köpte förra veckan). Det kändes som en lättnad faktiskt, jag var inte helt nöjd med dom och det känns extrem ovärt att betala många pengar för skor man inte är nöjd med. Jag får leta vidare helt enkelt.


Före klippningen. Jag har verkligen lärt mej att älska mina lockar. Dom är fiiina. Jag gillar att ha valmöjligheten, rakt eller lockigt. Inte alla som har det privilegiet.

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej