Rygg och triceps

0kommentarer

Sådär ja, nu har jag provat gymmet också. Det var mindre folk än vad jag hade trott, kan iofs ha berott på att det var så sent på kvällen också. 

Jag körde iaf rygg och triceps. Alla maskiner som jag brukar köra på Iksu sport fanns på Plus också, så det var ju bra. Körde lite annorlunda mot för jag brukar göra idag. Normalt brukar jag köra till failure, alltså att jag kör kanske 5-7 reps där jag knappt orkar lyfta sista. Idag hade jag inte riktigt den peppen, så det fick bli vanliga, hederliga 3*12 eller 3*10. Det funkar ju också.

Nu kan jag med gott samvete sitta i fotöljen och pilla naveln resten av kvällen.


En del av det pyttelilla gymmet...

Det finns inga speglar på gymmet än, så på kvälltid får man spegla sej i fönstrerna. Kalla mej ego, men jag gillar att se mej själv när jag tränar ;) Då ser jag om jag gör rätt, eller om jag gör ngt tokigt.

Jaha, protienshake och en halv subwaymacka på det här :)

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej