Stänga av teven!

0kommentarer

Jag fick just en idé, den är inte strålande men den är utmanande. Vad sägs om en tevefri vecka?

Sen terminen började har jag valt att inte ta ut svängarna så mycket. Jag har helt enkelt nöjt med med att vara på universitet, iksu och hemma. Det har resulterat till en hel del tevetittande och jag gillar det inte. Jag känner mej så förslappad och lat, not my style!

Jag kommer ihåg när jag bodde i norrmjöle, det kunde gå flera dagar innan jag såg på teve för mina dagar var fulla med aktiviteter från morgon till kväll så det fanns helt enkelt inte tid. Så vill jag leva igen, det var upplyftande. Teve är dumheter, slappheter, ja helt enkelt brist på bättre att göra. Men faktum är att det måste ju finnas massor med roligare saker att göra, jag ska bara komma på dom. Början blir att stänga av teven, sen får vi se om jag klarar en vecka ;)

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej