Stolt över mej själv.

1kommentarer

Måste bara berätta det här, för jag är så himla stolt över mej själv. Det har fortfarande inte riktigt sjunkit in att jag har klarat anatomitentan, Jag har inte ens tagit ner plugglapparna från garderoben.


Ska ta ner dom snart, kanske t.o.m ikväll ;)

Men nu till det jag ville berätta. Godkäntgränsen på tentan var 70 poäng, jag fick 84,5 poäng! God marginal! Och det känns så himla skönt. Yeeey!

Idag är det KTC (praktiska övningar) enligt källor så ska vi sätta sond på varandra. Men hemska tanke! Jag kommer kräkas känner jag. Vi ska även sätta kateter, men förhoppningsvis inte på varandra ;) HAHA. Efter avslutade skola ska jag ta mej ner på stan! Gå dom ärenden som jag skulle ha gått igår. Och efter det ska jag inviga gymmet på Iksu plus! 

Puss på er!
 
 

1 kommentarer

Stina

18 Sep 2012 14:45

Såååå härligt! Nu vet du hur mycket plugg som krävs, så fortsätt så!;D haha fick ett gott skratt ang. Katetern;)

Dåligt att de inte hade scen för ledarna på gruppträningarna!

Kommentera

Publiceras ej