Storasyskon

0kommentarer

Visst är det märkligt hur storasyskon alltid har en tendens att vara retsamma. I lördags så blev jag utsatt för det fenomenet, så efter ett tag så frågade jag: "visst har du småsyskon" Och japp, mycket riktigt det hade dom båda som retade mej. Jag är så himla van, så jag tycker det är lite halvmysigt (konstigt nog), trots allt så kommer sånt där ret i grund och botten från att man gillar personen i fråga. Hah!

Visst, när jag var liten så fanns det inget värre än mina pinor till bröder, men idag så kan jag hitta humorn i allt ret och tråkande. Och jag skulle inte vara utan det för en sekund! :)

Ett litet iakttagande bara ;)

Nu är jag hemkommen från föreläsningar. Sjukt ointressant kan jag känna. Om bla Operation och röntgen. Alltså, visst, det kan väl vara intressant, men dom går så djupgående i ämnet så man börjar tänka "är det operationssköterska jag ska bli eller?" (eller röntgenssk). Men det kanske är bra att kunna ändå, jag ska trots allt vara på en kirurgiavdelning på praktiken, så operaton Kommer att vara en ganska central del.

Som sagt, hemkommen. Nu ska jag fixa lite käk och sen blir det träning i form av core på Iksu sport och förmodligen lite gym efter det. Var länge sen jag körde i gymmet nu. Måste verkligen få mer rutin på det annars byggs det ju inga muskler och byggs det inga muskler så kommer jag aldrig nå mitt mål, nämligen 50 kg i bänk. Men blir nog lättare att motivera sej när Iksu plus öppnar. Jag ska på VIP-invigning på torsdag, YEEEY!


Här kommer Iksu plus att öppna. Visst ser det fint ut? Och det bästa är att det tar typ 3 min att cykla dit :)

Puss på er! 

Kommentera

Publiceras ej