Tanken var...

0kommentarer

Är precis hemkommen från seminarium i vårdvetarhuset(såklart). Har svidat om till myskläder för regnet öser ner i Umeå, så jag blev alldeles dyngsur när jag cyklade den korta biten hem från universitetet. Knepet att slippa en förkylning är att aldrig frysa, så därför tog jag på mej torra kläder det första jag gjorde när jag kom hem.

Tanken var att jag skulle gå på stan idag, lämna igen mina skor och köpa fett/impregnering till mina skinnjackor och även införskaffa ett regnställ. Men med tanke på det rådande vädret så anser jag att det lika gärna kan vänta till någon annan dag i veckan. Så, vad gör jag istället? Laga mat. Plugga. Se teve. Ja, det finns mycket grejer att göra. Jag börjar med maten.

Ikväll ska jag inviga iksu plus! Bodypump 18:40 står på schemat. KUL! 

  
bilder på jackorna som ska behandlas. Det senaste på vill-ha-listan är en blå skinnjacka.



Den här jackan finns på HM. Fast det är mocka, så den lär inte vara så värmande. Men jag ska inhandla den ändå :) Vill ha typ precis en sån, fast i skinn! Det är drömmen!

Puss på er!


Kommentera

Publiceras ej