Tjollahopp.

0kommentarer

Igår drog jag ut till Vännäs. Åt med Daniel och Jenni, tacopaj, mums. Sen "poolade" vi, alltså badade badtunna. Blev en lugn kväll med vin och gott sällskap. Ganska tidig kväll också för jag hade ju trots allt varit uppe och jobbat sedan tidiga morgonen. Hann med en sväng på gymmet också, det var skönt! Jag var stark trots den bristfälliga träningen på senaste.

Och idag... idag har jag varit på skördemarknad i Vännäsby, köpte inget, var mest bara med som råd och stöd till Jenni och Daniel. Mammsen kom och hämtade mej i Vännäs vid tretiden idag. Vi gick på stan en stund, åkte och handlade på Rimi och sen fick vi middag hemma hos mormor och morfar.
 
Och nu sitter jag här, trött som ett svin, och funderar "får man gå och lägga sej nu?" Det får man väl? - Jag tycker det. Ska bara förbereda inför morgondagens seminarium först, sen blir det nana kudden!!

Puss på er!
 

Kommentera

Publiceras ej