Trött tjej.

1kommentarer

Alltså, efter två hel dagar i skolan, fullproppade med föreläsningar, så är jag helt SLUT. Vill helst gå och lägga mej nu, men jag inser att det inte är någon bra idé. Får plåga mej några timmar till.

Dom två första dagarna har, som sagt, varit intensiva. Föreläsningar från kl 9-16. Det är jätteintressant och kul, men det finns ju en gräns av vad hjärnan klarar ta in per dag och den gränsen är nådd innan lunch vill jag påstå. Imorgon är vi "lediga" dvs. inga föreläsningar, men det ska pluggas ändå. Har redan ett seminarium att förbereda mej för och en tenta om 2,5 vecka. Puuust! 

That's all folks!

Puss på er!


1 kommentarer

Stina

05 Sep 2012 15:18

hahah! Han har redan vart på mig." Stina klipp mig.!"

Det är ju nu han är som sexigast ; ) Tur att jag har maaakten.. mohahaha;D

Kommentera

Publiceras ej