Mår bra av träning

0kommentarer

I veckan har jag tränat bra. 9 timmar på en vecka, det är ju inte fy skam. Det känns att endorfinerna strömmar igenom min kropp, jag mår bra av att träna, men vem gör inte det?!

Håller på med tentaplugg för fulla muggar. Det går bra, jag ser nästan framemot tentan, mycket märklig känsla. Har tagit för vana att sitta på iksu och plugga, och när det behövs avbrott för hjärnan att återhämta sej så går jag och gymmar eller kör något pass. Jättebra vana. Plugg och träning går bra ihop!

I helgen blir det jobb på förlossningen! Jag längtar! Det var väldigt vemodigt att lämna det stället förra söndagen, men jag visste ju att jag skulle få komma tillbaka. Jag har något att vara lycklig över; jag har världens bästa extraknäck! Hoppas det blir många tillfällen i höst och till våren som jag får möjlighet att jobba.

Babbel babbel och pladder pladder, som vanligt på min blogg ;)

Puss på er!

https://cdn3.cdnme.se/342461/7-3/pic_52164fbfddf2b366474fbaf9.jpg" class="image">

Kommentera

Publiceras ej