Andra advent

2kommentarer

Testade i förra inlägget att lägga upp en video via videofyme och det verkade ju funka alldeles ypperligt! För att se videon tror jag att ni måste ladda ner videofyme på AppStore (eller motsvarigheten på android).

Idag äre andra advent och exakt 2 veckor kvar tills det bär iväg till govärmen! :D Jag kommer nog försöka uppdatera bloggen en gång per dag (om det finns tillgång till internet), så håll utkik! Kommer även lägga upp video's som är filmade med min gopro. Jag hoppas det blir massor med fina dykarfilmer :)



2 kommentarer

Julia

08 Dec 2013 21:30

Det gick bra utan app! Hur bra kvalla som helst ju. Nu kan du uppdatera mig hur mycket som helst ju. Så himla braaaaaa 😊😊😊😊😊😊😊😊

Julia

08 Dec 2013 21:31

Två veckor Zandra!!!!!!!!!!!!! Ihhhhh! Har du resfeber?? Om inte så har jag det åt dig ;-) Vi packar snart va?!😍😍😍💜💜💜💜

Svar: Nä, jag har faktiskt inte det. Känner mej bara förväntansfull :)
Zandra

Kommentera

Publiceras ej