Haad salad

1kommentarer

Eftersom att vi fick kommentarer i föregående inlägg om undervattensbilder så måste vi tyvärr meddela att det blev inga. Vi hade läst på om stranden haad salad och det skulle vara bra snorkling där, dock så tror jag att det blåste för mycket för det var jättegrumligt vatten och vi såg ingenting. Men vi funderar på att åka på en riktig snorkeltur imorgon och hoppas på bättre lycka då.

Istället för snorkling så blev det solning och läsa bok idag. Jag klagar absolut inte för min bok är superduper spännande. Emy har hjälpt mej med faktorn så jag har inte bränt mej idag. Det var inte heller strålande sol idag, så det kan ju ha gjort sitt också. Även om det är väldigt varmt här på phangan så är vi lite besvikna på vädret, det är mulet mest hela tiden. Vi hoppas på bättre väder imorgon. Det verkar dock som att det ska bli mulet imorgon med...








Puss på er!

1 kommentarer

Annie

29 Dec 2013 14:26

Som jag önskar att jag vore med er! Många kramar!

Kommentera

Publiceras ej