Goddag

0kommentarer

Nu sitter jag och väntar ut tiden... Ska på seminarium kl 13:00. Inget märkvärdigt dock. Sedan publiceras hemtentan kl 14:00, så då är det bara att sätta igång och plugga. Det ska faktiskt bli roligt att få lära sej något, något som jag inte har gjort på hela kursen.

Dagens plan utöver sem. är att åka och gymma, rygg och biceps tror jag det blir. Enligt min tränare så måste jag stärka mina ryggmuskler och jag lyssnar på experten, därför tänker jag lägga in ett gympass i veckan som är enbart fokus på rygg. Starkare och grövre tänker jag bli!

Sedan ska jag vara hundvakt åt besten Isou och Stina kanske skulle komma förbi med sin lilla doggy också, så det blir hundliv på sjuka gatan ikväll. Det lär nog bota min dröm om att skaffa hund för ett tag framöver ;)

  
Off to the university!

Puss på er!


 
 

Kommentera

Publiceras ej