Hejsvejs!

0kommentarer

Nu har jag lämnat in min hemtenta. Jag har en dålig känsla.... känns som att jag har flummat ihop många svar då jag inte riktigt har uppfattat frågorna. Men jaja, nu äre inlämnat iaf. Det är inte hela världen om jag får komplettering.

Nu kan jag packa ihop böckerna för den här kursen, nästa kurs börjar på måndag så nu tar jag en härlig helg. Helgen börjar med våran varannan-veckas-tradition, nämligen vampire diaries! Jag älskar den traditionen, jag vill aldrig att vampire diaries ska sluta gå, för vad ska jag då fylla ut dessa underbara fredagar med?

Innan vi påbörjar VD-afton så ska jag dammsuga, åka och träna, handla mat och sedan laga en gourmet-måltid till Julia, Stina och Lenita som ska käka här ikväll. Underbara fredag!




Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej