Hemtenta-vecka

1kommentarer

Idag har jag suttit med Jennie och Sandra hemma i Sandras superkalla lägenhet ;) och skrivit på hemtentan. Frågorna är krångligt formulerade och det verkar inte vara någon i klassen som fattar vilket svar lärarna vill ha ut. BLÄ för hemtenta. Fast egentligen är det rätt soft ändå, bättre än salstenta tycker jag i alla fall, men smaken är som baken.

Nu har brudarna farit till IKSU och jag fortsätter plugga i min ensamhet, eftersom att jag hade helg när dom var flitiga och pluggade, så får jag skippa träningen idag så jag hinner ikapp. Men imorgon, på onsdag och på torsdag blir det simning i vanlig ordning. Just nu tänker jag ta en paus och se ett Greys anatomy-asvnitt innan jag sätter tänderna i uppgiften igen.

Puss på er!

1 kommentarer

Sandra

19 Feb 2013 21:13

Vadå superkalla?! Den är bara kall! That´s it! ;)

Kommentera

Publiceras ej