I'm back!

0kommentarer

Nu ska jag ta mej tid att blogga, det har varit en lång tystnad nu känner jag.

En resumé av vad som har hänt sen sist: Jag har fyllt år och det firades med en heldag på paradisbadet med rutchkanor och SPA. Det var en alldeles underbar tur som jag gjorde med mina fina: Stina, Julia och Madde. På kvällen så åt vi på kina och bjöd på efterrätt hemma hos mej. Myspys. Vi drack vin och spelade spel. Jag blev supertaggad på utgång, men brudarna var supertaggade på sänggång, så jag fick ge med mej i hopp om att det blir utgång nästa helg!!

På fylla-år-dagen kom släkten över på fika. OH MY! Det var mycket folk i min lägenhet på en och samma gång, och varmt som en bastu blev det. Jag fick mycket fina grejer, bl a. en puttenuttig gulligullig filt, ett spel, en yxa och berlocker till mitt pandora-armband. Nu är pandora-armbandet fullt, nu vill jag inte ha några fler :P Det var en fin födelsedag.

Sedan har veckan rullat på. Jag har har tränat bra, mån, tis, ons. Hårdsatsning till SM ;) Men idag tog jag ledigt för att åka till IKEA/Sundsvall. Underbart att fara iväg, har klättrat på väggarna de senaste veckorna av denna slöa kurs, så jag behövde den här turen. Pappa skulle hämta en kissemiss i Sundsvall, så jag och Angelica passade på att ta en tur på IKEA.

Slutligen tänkte jag bjuda på lite bilder från födelsedagen. PS. snart ska jag få en ny kamera!! :)


Tummen upp för att åka gratiståg till Övik


Tummen ner för att första doppet var tvunget att vara i den iskalla källan.


Jag och fina Stinis

HAHA, vi hade as-skoj med undervattenskameran! 


Jag och Stina hade slitit hårt för denna vackra skapelse: En Pavlova med Lime-passionscurd.


Gästerna väntade med spänning på efterrätten.

När efterrätten var intagen så spelade vi ryktet går. Födelsedagsbarnet fick inte vinna.... vilka kompisar va?!

Sådär ja, det var ungefär det som har hänt sen sist. Nu ska jag göra mej lite käk. Sen blir det Arrow-maraton hos Matte :)

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej