Isou LOSS!

0kommentarer

Stina och Gibson kom hit igår kväll och jag hade odågan Isou på besök. Tidigare har det inte gått bra att ha om två hundarna inomhus tillsammans. Men jag och Stina gick in med inställningen att det SKULLE gå bra! Vi får klappa oss själva på huvudet (och hundarna) för det gick hur bra som helst. Madde tror nästan att jag hittar på när jag berättade hur bra dom hade skött sej.

Och precis som jag hade väntat mej så har jag fått min dos av hundar för ett tag framöver. Ska jag verkligen skaffa hund? Ibland känns det inte så en jättebra idé. Men jag är inte less på alla hundar, för idag ska jag åka och hälsa på min älskade Tjockis, Ronja <3


Isou, LOSS! Han hade tagit Gibsons älg och jag var rädd att han skulle bita sönder den. Men han vägra släppa den envisa saten!!


Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej