Mot bibblan

2kommentarer

Drar in mot biblioteket för att låna en skönlitterär bok som ska läsas under den här kursen. Känns trevligt att få läsa något som inte är kurslitteratur. Jag är säker på att många studenter känner igen sej när jag säger att man tappar lusten att läsa när man pluggar. Men det här är till en uppgift, så nu får jag förena nytta med nöje. Funderar på att låna "ro utan åror", har hört att den ska vara bra. Någon som läst den?

Jag idag:


Och titta, jag kan välja sidecut eller vanligt. Idag döljer jag sidecuten, det funkar ju också :)
  

Puss på er!

2 kommentarer

Emy

28 Feb 2013 13:55

Boken är toppen har jag för mig, bra och lättläst:)
Super snygg tröja du har idag, har oxå blå tröja:p

Svar: Har du för dej ;) Jag har lånat den nu, så jag får väl se om du har fått för dej rätt :)Tack, jag har börjat plocka fram vår garderoben nu när snön håller på att försvinna från våra gator :(
Zandra

Annie

01 Mar 2013 19:11

Jag har också läst den, den är jättebra tycker jag.

Kommentera

Publiceras ej