Shorts och träben

0kommentarer

Idag gymmade jag med shorts, bara för att jag inte hade med mej mina träningsbyxor. Jag blev så himla full i skratt när jag inser hur folk GLOR på mej. Folk stannar upp i sina övningar bara för att titta på min protes. Jag kan inte hjälpa att asgarva inombords. Det är precis som att det går förbi en ytterst ovanlig art av homo sapiens, en art som ingen förr har skådat, men det är ju bara lilla jag med mitt träben. Har folk inte sett ett träben förut?

Har tagit för vana att gå till gymmet och värma upp axlarna innan simningen, det känns som att det ger resultat faktiskt. Förut hade jag ont i axlarna 9 av 10 pass, det var min svagaste muskelgrupp. Men nu har jag ändrat tekniken och byggt upp styrkan i axlarna så nu har jag ont kanske... typ.. 0,1 av 10 pass. Alltså typ inte alls. Det ger en spark i baken och sjukt med motivation. Uppvärmning av alxar är här för att stanna.

Det kalla, blöta på IKSU.

Puss på er!
 

Kommentera

Publiceras ej