4

0kommentarer

Jag gillar listor, snodde denna från Stina.

Fyra arbeten jag haft i mitt liv:
Bartender
Fritidsledare
Administratör (polisen)
Vårdbiträder (attendo)

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
Fast and furious
Pirates of the carribean
Sagan om ringen
Superhjälte-filmer

Fyra städer jag har bott i:
Umeå
Örebro
(har inte bott i frya städer :P)

Fyra tv-serier jag gärna ser:
Vampire diaries
The big bang theory
Sons of anarchy
Revenge
(listan kan göras lång)

Fyran ställen jag vill åka till:
Nya Zeeland
Australien
USA
Brasilien

Fyra webbsidor jag besöker dagligen:
zandry.blogg.se ;)
Facebook
Cambro (universitetets portal)
Torrentleech

Fyra favoriträtter:
Palt
Dubbelpanerad abborre och romsås
Grillat i alla former
Tacos

Fyra ställen där jag trivs:
Stugan - kvillskär (hos mamma)
Norrmjöle - hos pappa
Hemma :)
Fjällen

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej