Autocorrect

1kommentarer

Tittar in här en snabbis bara. Tänkte kommentera mitt eget inlägg faktiskt, alltså det innan det här. För det märks verkligen när jag har skrivit inlägget på mobilen. "fullt åå min armband". Haha, det låter som ett sms som Madde skulle kunna ha skrivit, hon är inte bästa kompis med autocorrect, fast å andra sidan det är inte jag heller bevisligen. Jag får citera min gode vän Julia där, "autocorrect, not so correct!" Men jag utgår ifrån att alla förstår ändå, trots att det blir min istället för mitt, och den istället för det.... ibland gåre fort helt enkelt.
 
Är nyss hemkommen från en lång eftermiddag. Först seminarium, sen träning, sen bastu och slutligen fikastund hemma hos Julia. En lång, men ack så trevligt eftermiddag/kväll.
 
Godnatt, sov så gott.

Puss på er!

1 kommentarer

Julia

02 Feb 2013 17:08

Ingen är bästa vän med Autocorrect, det gör ju lite som den vill märker man :-P

Kommentera

Publiceras ej